رشد فردی با جیم ران

جیم ران در این سمینار دو ساعته به آموزش و توضیح مسائل مختلفی میپردازد و با بیان خاص خودش شما را دستخوش رشد و تغییر می‌کند.

توضیحات

انگلیسی با زیرنویس فارسی
2 ساعت
ویدیویی
2 گیگابایت
دانلود یا تماشای آنلاین

جیم ران کیست؟

جیم ران سخنران، کارآفرین، نویسنده‌ی آمریکایی‌ و از فعالان حوزه‌ی توسعه‌ی فردی است. از او با عنوان «فیلسوف تجاری» یاد می‌کنند. او در پرورش افراد و چهره‌های موفقی همچون برایان تریسی، آنتونی رابینز و دارن هاردی نقش داشته است

زمانی که جیم ران به 25سالگی رسیده بود، با ناامیدی و حسرت زیادی روبه‌رو شد. او قرض و بدهی زیادی بالا آورده بود و دیگر نمی‌دانست برای پرداخت قرض‌ها و قسط‌هایش چه‌کار باید بکند. در همین زمان بود که با فردی به نام جان اِرل شُف آشنا شد. شُف در آن زمان کارآفرین و تاجری موفق و شناخته‌شده بود و دانش او در تجارت و همچنین فلسفه‌ی زندگی‌اش، از همان ابتدا جیم ران را مجذوب خود کرد.

جیم ران به بخشی از سازمان بازاریابی شبکه‌ای «شُف» پیوست و با علاقه و پشتکار فراوان توانست جایگاه خوبی در این شغل پیدا کند. تا جایی که در 31سالگی به عنوان یک فرد ثروتمند و یک میلیونر شناخته شد.

 


حالا وقت آن رسیده بود که جیم ران روایت تلاش‌ها و پشتکارش را به گوش دیگران برساند و داستان موفقیتش را برای سایر افراد نیز تعریف کند.

به همین دلیل جیم ران، تا آخرین لحظه‌ی زندگی، بیش از 40 سال را به آموزش شاگردان و توضیح روش‌های موفقیت پرداخت. او شاگردان موفق بسیاری تربیت کرد که هر کدام در حوزه‌ی موفقیت و توسعه فردی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

شاگردان جیم ران

همچنین آنتونی رابینز، مارک ویکتور هانسن، برایان تریسی و دارن هاردی از شاگردان جیم ران به حساب می‌آیند. همه این نام‌ها از برترین مربی‌ها و نویسندگان موفقیت هستند و موفق‌ترین انسان‌های عصر ما از شاگردان این استادان به حساب می‌آیند

جیم ران در این سمینار دو ساعته به آموزش و توضیح مسائل مختلفی میپردازد و با بیان خاص خودش شما را دستخوش رشد و تغییر می‌کند.

⁃ بدترین کاری که یک نفر می تواند در زندگی‌ اش انجام دهد این است که هیچ تلاشی نکند؛ بدانید به دنبال چه چیزی است اما برای آن تلاش نکند و ساکت بنشیند و از خود بپرسد آیا چیزی که می خواهد بالاخره محقق می شود یا نه ؟

جمله بالا از جیم ران بود و حالا باید به شما بگویم؛ آماده رشد و تغییر شوید…

محتوای کتاب تصویری:

سمینار جیم ران

قسمت اول سمینار

خصوصی
محتوای این درس فقط به خریداران نمایش داده میشود . برای دسترسی کامل به محتوای دوره آن را خریداری کنید.
قسمت دوم سمینار

خصوصی
محتوای این درس فقط به خریداران نمایش داده میشود . برای دسترسی کامل به محتوای دوره آن را خریداری کنید.
   همین الان ثبت نام کن